Reklamace

Adresa pro zasílání zboží na reklamaci

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Pokud zjistíte hned při rozbalení, napište nám na e-mail info@vysokepostele.cz. V něm popište poškození produktu. Do e-mailu přiložte fotografie poškozeného místa.

Stejný postup reklamace platí i pokud používáte produkt delší dobu. Na základě tohoto e-mailu Vás budeme obratem kontaktovat a navrhneme postup řešení.

Co dělat když zjistím, že je zboží po rozbalení poškozené?

Pokud zjistíte hned při rozbalení, že je produkt poškozen napište nám na e-mail info@vysokepostele.cz. V něm popište poškození produktu. Do e-mailu přiložte fotografie poškozeného místa včetně obalu.

Co dělat, když dodanému zboží chybí nějaký díl?

Pokud zjistíte, že chybí nějaký díl, nejdříve nám zavolejte na 773 177 702. A buď zjistíme, že chybějící díl je “šikovně” skryt v balení a nebo Vám ho obratem zašleme na Vaši adresu.

Nespokojenost s vyřízením reklamace

V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů zejména na systém www.vasestiznosti.cz, případně na příslušný soud. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ:000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

Více o reklamaci najdete zde.

Stáhněte si náš formulář pro reklamaci zde.

Stáhněte si náš vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy zde.