FAQ - Nejčastější otázky

FAQ - Nejčastější otázky - čalouněné postele

  1. Kdo je výrobcem?

       My. Je možné, že jste naše postele viděli na jedné z prodejen s nábytkem ve vašem městě pod naší výrobní značkou MAWS . Náš internetový obchod vznikl v době první vlny Coronaviru, kdy se zavřeli všechny prodejny a nám hrozilo ukončení výroby pokud nevymyslíme něco nového. To, jak vznikl tento e-shop si můžete přečíst zde.

  1. Jak dlouhá je dodací lhůta?

       Standardní dodací lhůta je 4 až 6 týdnů od potvrzení závazné objednávky. Jsou však situace jako např. letní dovolené, těsně před Vánoci či období nemocí, kdy se dodací lhůta může protáhnout až na 10 týdnů.

  1. Mohu si vybrat jinou látku, než tu kterou uvádíte u dané postele?

        Ano, pokud se vám zalíbila látka, kterou jste viděl/a u jiného typu postele, stačí když do poznámky pro obchodníka napíšete zkratku vámi vybrané látky. Nebo stačí když nám zavoláte, či napíšete e-mail a my si tu poznámku doplníme sami.

  1. Je možnost zaslat vzorečky látek na adresu zákazníka?

        Ano, pro zaslání vzorků látek nám zašlete na e-mail: info@vysokepostele.cz  Vaši adresu (jméno příjemce, název a číslo ulice, město) a barvy, do kterých byste chtěli ladit vaši vysněnou postel a my Vám je prostřednictvím České pošty zašleme.

  1. Je možná úprava rozměru u postele? Např. zkrácení či prodloužení délky či šířky postele?

Ano, zkrátit či prodloužit délku postele není problém, cena se zvýší dle rozměru např. 180x210  +15%, nebo 180x220 +20%, u zkrácení ložné plochy příplatek činí……. Pokud toužíte mít postel širokou např. 200x200 – opět to pro nás není problém, příplatek činí +50%. Vždy takovou úprava doporučujeme konzultovat na naší zákaznické lince na čísle 773 177 702.

  1. Je možná úprava výšky čela?

Ano, výšku čela Vám upravíme dle Vašich požadavků, příplatek za tuto úpravu bude ……. Opět doporučujeme úpravu konzultovat na naší zákaznické lince na čísle 773 177 702.

  1. Mohu si vybrat i jinou matraci, než máte v nabídce?

       Ano, v sekci matrace si můžete vybrat ze široké nabídky italských matrací. Tyto matrace máme již 3. rokem ověřené na naší prodejně. Zatím se nám za poslední 3 roky spolupráce nestalo, že by zákazník reklamoval nepohodlnou matraci.  Pro úplnou jistotu výběru správné matrace vám doporučujeme si ji vyzkoušet na naší prodejně v Prostějově.

  1. Nabízíte i jinou variantu roštu, než máte ve standardní nabídce?

       Ano, do našich postelí si můžete vybrat i jiné varianty roštů např. pístové, elektrické. Výběr naleznete zde.

  1. Je možno objednat pouze rám postele?

       Ano, čalouněné rámy naleznete zde.

  1. Je možno dodat postel bez nožiček?

       Ano, každou takovou úpravu doporučujeme konzultovat na naší zákaznické lince na čísle: 773 177 702.

  1. Je možné dodat postel bez roštů?

       Ano, cena je stejná jako při variantě s roštem, bez matrace.

  1. Je možno vidět vaše postele někde na živo?

       Ano, adresa naší prodejny je Dolní 4, Prostějov. Odkaz na mapu: zde.

 

  1. Máte nějaké postele skladem?

      Ne, každá naše postel je vyrobena na základě objednávky našeho zákazníka. Díky tomu se nestane, že vaše objednaná postel bude třeba měsíce ležet na skladě, kde se buď na ni bude prášit, či se s ní bude jinak manipulovat z místa na místo.

  1. Je možno dokoupit u látku? (Např. Na závěsy)

       Ano, o případnou kalkulaci si napište dotaz na naši e-mailovou adresu: info@vysokepostele.cz

 

  1. Jste schopni vyrobit k posteli i polštářky ve stejné látce?

       Ano, o případnou kalkulaci si napište dotaz na naši e-mailovou adresu: info@vysokepostele.cz

  1. Mám doma studenou zeď, vyrábíte i závěsná čela na zeď?

       Ano, o kalkulaci a nákres si napište dotaz na naši e-mailovou adresu: info@vysokepostele.cz

  1. Nabízíte i jiné než látkové knoflíky na prošití čela?

        Ano, nabízíme skleněné knoflíky.  O fotografie si napište na e-mailovou adresu: info@vysokepostele.cz, my vám je rádi zašleme.

  1. Vyrábíte postel s dřevěnými nohami?

        Ano, stačí když do poznámky pro prodejce napíšete, že si místo kovových nožiček přejete dřevěné nebo čalouněné. Obě tyto varianty jsou bez příplatku.

  1. Lze do rámu u dvojlůžka vložit jednu velkou matraci?

       Ne, naše rámy nejsou přizpůsobeny na jednu velkou matraci. V rámech jsou dva polohovací lamelové rošty, které jsou určeny pro dvě samostatné matrace.

  1. Jaký je rozdíl mezi postelemi, které mají v názvu: Standard, Hard a Premium?

Tyto názvy určují typ matrace, která je součástí vybrané postele. Matrace standard je tužší matrací s nosností do 110kg, hard – střední matrace se zátěžovou studenou pěnou s nosností až do 130kg, premium – střední matrace, která obsahuje nízkou vrstvu viskoelastické paměťové pěny s nosností do 120kg.

 

FAQ - Nejčastější otázky - obecné 

  1. Jakým způsobem mohu zaplatit?

       U nás můžete platit buď hotově při převzetí, nebo převodem. Bohužel karty nebereme.

  1. Jak řešíte reklamace?

Postup a způsob řešení reklamací je uveden v reklamačním řádu našeho e-shopu, který najdete zde. V případě, že bude nutné něco reklamovat tak nám napište na e-mailovou adresu info@vysokepostele.cz, kde nám popište závadu a taktéž nám pošlete fotodokumentaci. Telefonicky se s Vám spojíme a domluvíme další postup řešení reklamace. Vždy se snažíme každou reklamaci vyřešit ke spokojenosti obou stran.

  1. Je možnost objednávku po odeslání upravit?

       Ano, ohledně změny nám napište dotaz na naši e-mailovou adresu: info@vysokepostele.cz nebo nás telefonicky kontaktujte telefonicky na čísle 773 177 702.

Změnu je možné provést nejpozději do 1 týdne po odeslání vaší internetové objednávky.

  1. Jakým způsobem se mohu na vás obrátit s dotazem k produktu či objednávce?

       Buď telefonicky na čísle 773 177 702, nebo e-mailem na adrese: info@vysokepostele.cz

  1. Jakým způsobem u vás funguje doprava zboží?

       Zboží vozíme vlastní dopravou, abychom měli jistotu, že vaše objednávka dorazila naprosto v pořádku.

  1. Je možno si vyzvednout zboží přímo u vás?

        Ano, buď přímo v naší výrobně na adrese Zátiší 502 Bedihošť. Od pondělí do pátku od 7:00 do 13:00, nebo na naší prodejně na adrese Dolní 4, Prostějov. A to vždy od pondělí do pátku od 9 do 17:00, v sobotu od 9 do 11 hod. Vždy však musíte mít potvrzeno z naší strany, že zboží je připraveno k odběru. Abyste náhodou nejeli zbytečně.

  1. Dodáváte i na Slovensko?

         Bohužel zatím ne. Ale doporučujeme přihlásit se k našem newsletteru, kde vás budeme pravidelně informovat o našich novinkách.

  1. Kde nás najdete?

       Adresa naší prodejny je Dolní 4, Prostějov. Odkaz na mapu: zde.

       Otevřeni jsme od pondělí do pátku od 8 - 18:00 a v sobotu od  8:30 -11:30

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení